Πέμπτη 25 Μαρτίου 2010

Ιστορία

Τα πιό πρόωρα μοτοποδήλατα, που εισήχθησαν στις αρχές του 1950, ήταν τυποποιημένα ποδήλατα με μια μηχανή αρωγών στις διάφορες θέσεις, παραδείγματος χάριν πάνω από την μπροστινή ρόδα κλήθηκαν επίσης cyclemotors. Ένα παράδειγμα αυτού του τύπου είναι VéloSoleX εμπορικό σήμα, το οποίο είχε απλά έναν λαστιχένιο κύλινδρο που οδηγεί την μπροστινή ρόδα. Ένα πιό καινοτόμο σχέδιο ήταν γνωστό στο UK ως Cyclemaster. Αυτό είχε μια πλήρη τροφοδοτημένη οπίσθια ρόδα που αντικατήστησε απλά την οπίσθια ρόδα ποδηλάτων, η οποία προήλθε από ένα σχέδιο από δύο DKW μηχανικοί στη Γερμανία. Οι ελαφρώς μεγαλύτερες μηχανές, συνήθως με μια μηχανή 98 CC ήταν γνωστές όπως autocycles. Εντούτοις, μερικά μοτοποδήλατα, όπως το τσεχικός-γίνοντα Jawa, προήλθαν από τις μοτοσικλέτες.

Μια περαιτέρω κατηγορία χαμηλός-τροφοδοτημένων δίτροχων υπάρχει σήμερα σε μερικές αρμοδιότητες για τα ποδήλατα με τον αρωγό που μηχανή-αυτά ορίζονται συχνά ως τα δύναμη-βοηθημένα ποδήλατα ή μηχανοποιημένα ποδήλατα; δείτε το πλήρες άρθρο εκεί. Μερικές αρμοδιότητες, εντούτοις, μπορούν να ταξινομήσουν αυτών ως τύπο μοτοποδηλάτου, που δημιουργεί ένα ορισμένο ποσό σύγχυσης.

Μερικά μοτοποδήλατα έχουν σχεδιαστεί με περισσότερες από δύο ρόδες, παρόμοιες με το α microcar, ή το τρίτροχο (δύο μέτωπο, μια πλάτη) μοτοποδήλατο μεταφορών.

Ελλάδα

Στο ελληνικό λαϊκό ιδίωμα τα μοτοποδήλατα αναφέρονται ως «Papakia» (ελληνικά: Παπάκια) - που σημαίνει «τους νεοσσούς». Τροφοδοτούνται συνήθως από μικρό κτύπημα 2 ή κτύπημα 4 μηχανές που κυμαίνονται από 50 CC ως 125 CC. Είναι πολύ δημοφιλείς μεταξύ των νεαρών λόγω του μικρού κόστους τους τιμών και συντήρησης, και χρησιμοποιούνται ευρέως από όλες τις ομάδες ηλικίας, συνήθως 13 και επάνω. Ο πιό γνωστός «νεοσσός» ήταν η δεκαετία του '80 Honda μοτοποδήλατο 50 CC, το οποίο είναι ακόμα σε λειτουργία σήμερα. (η χρήση αυτών των ποδηλάτων απαιτεί μια άδεια [κατηγορία Α1] και τους σχετικούς διαγωνισμούς που λαμβάνονται πρίν επιτυγχάνει το)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου