Κυριακή 28 Μαρτίου 2010
Honda Super Cub
Honda Super Cub
Η Honda Super Cub έκανε το ντεμπούτο του το 1958, 10 χρόνια μετά την ίδρυση της Honda Motor Co Ltd (Το πρωτότυπο Honda Cub είχε ένα κλιπ-για ποδήλατο κινητήρα). Αποφασίστηκε να κρατήσει το όνομα, αλλά προσθέστε το πρόθεμα «Super» για το νέο ελαφρύ μηχάνημα.
Honda είχε ανακαλύψει πώς να αυξήσουν τη δύναμη και την αποτελεσματικότητα της 4-δίχρονοι κινητήρες με την αύξηση των στροφών του κινητήρα (RPM), καθώς και η εταιρεία που έχει για το σπάσιμο σε έναν τομέα της αγοράς που κυριαρχείται από εντελώς το 2-εγκεφαλικό μοντέλα άλλων κατασκευαστών. Η Honda Cub έγινε το πιο επιτυχημένο μοντέλο της μοτοσικλέτας στην ιστορία, και σημείωσε τεράστια συνεισφορά στις πωλήσεις και τα κέρδη της Honda. Honda χρησιμοποίησε το σύνθημα Μπορείτε να πληρούν τα ωραιότερα ανθρώπους σε μια Honda καθώς απελευθερώθηκαν στο αγγλόφωνο κόσμο, μέχρι τότε κυριαρχείται από την British μοτοσικλέτες.
Το 1964, δύο μεγαλύτερες κινητήρα εκδόσεις προσφέρθηκαν, η CM90 (OHV 87cc) και C65 (OHC 63cc) με μικρές αλλαγές στη πλαίσιο και στυλ. Ήταν κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου ότι η Cub δημοτικότητα που αποκτήθηκε κατά Brian Wilson και Mike Love έγραψε το τραγούδι "Little Honda", το οποίο ήταν μια αναφορά στο μοντέλο Cub. Το τραγούδι κυκλοφόρησε από το Hondells το 1964, ακολουθούμενη από την αρχική ηχογράφηση από το The Beach Boys. Γύρω στο 1967, το σύνολο της μοτοσικλέτας ήταν ενημερωμένη κατά, την εξέλιξη του κινητήρα των 50 κυβικών εκατοστών από pushrod 4.5bhp να SOHC 4.9bhp (α ονομάζεται βαρεθεί τα κάτω C65 κινητήρα) το C50, και ομοίως το 90cc ξανασχεδιάστηκε με κινητήρα OHC ονομάζεται το C90. Αν και το βασικό σχεδιασμό της Cub παρέμεινε αμετάβλητη, εντάχθηκαν ελαφρώς νέα χαρακτηριστικά και βελτιώσεις στυλ, είναι πιο ορατά τα πιρούνια κλειστό μέτωπο. Στη δεκαετία του 1980, η Honda τοποθετηθεί μια νέα απαλλαγή πυκνωτή σύστημα ανάφλεξης (CDI) που θα αντικαταστήσει την προηγούμενη ανάφλεξη σημεία επαφής, βοηθώντας έτσι στην επίτευξη όλο και πιο αυστηρά πρότυπα εκπομπών σε αγορές όπως οι ΗΠΑ. Ωστόσο, πολλοί ειδικοί επί θεμάτων Cub να βεβαιώσουν ότι το γεγονός ότι η Honda χρησιμοποίησε το σύστημα ΚΒΑ για καλύτερη αξιοπιστία και την αποδοτικότητα των καυσίμων, με τις βελτιώσεις των εκπομπών που μια ελκυστική υποπροϊόν των στόχων αυτών.
Στη δεκαετία του 1980, ένα μεγαλύτερο 100 cc GN-5 μοντέλο κινητήρα εισήχθη ειδικά για τις ασιατικές αγορές. Το νεότερο 100 cc μοντέλο διακλαδισμένης εκτός από το σχεδιασμό της Honda Cub μοντέλο, με νέα χαρακτηριστικά όπως μια τηλεσκοπική ανάρτηση εμπρός για να αντικαταστήσουν τα παλαιότερα με αποτέλεσμα την αναστολή σύνδεση, καθώς και ένα 4-ταχύτητα μετάδοσης για να αντικαταστήσουν τα παλαιότερα 3-ταχύτητα μετάδοσης που χρησιμοποιούνται σε Honda Cubs. Οι αλλαγές αυτές δεν είχαν ενσωματωθεί στη σύνθεση της Honda Cub, δεν παρεμβαίνει με το διαχρονικό και αξιόπιστο σχεδιασμό των Cub, αλλά μάλλον, είχαν ενσωματωθεί τα νέα μοντέλα όπως το όνειρο της Honda στην Ταϊλάνδη και Honda EX5 στη Μαλαισία. Αυτά τα ποδήλατα δεν είχαν σκοπό να ανταγωνιστεί ή να αντικαταστήσει το Cub στην πολύ ισχυρή ιαπωνική εγχώρια αγορά, αλλά ήταν καταλληλότερο για την προσοδοφόρα ασιατική αγορά εξαγωγών.
Στα τέλη της δεκαετίας του 1990, η Honda παρουσιάζει νεότερα μοτοσικλέτες σειρά τους NF, γνωστή ως σειρά Honda Wave (Honda Innova, σε ορισμένες αγορές), η οποία χρησιμοποιεί πλαίσια χαλυβδοσωλήνων, εμπρός δισκόφρενο και πλαστικό σύνολα καλύπτουν διάφορες επιλογές μετακίνησης: 100 cc, 110 cc και 125 cc. Αν και δεν Cubs, αυτά τα ποδήλατα που πωλούνται με συνέπεια και ιδιαίτερα σε ευρωπαϊκές χώρες, όπου η παραγωγή των μοντέλων της Honda Cub είχε διακοπεί στο παρελθόν. Ωστόσο, η παραγωγή της Honda Cubs στην Ασία, Αφρική και Νότια Αμερική συνεχίζει ακόμη και σήμερα, ακόμη και αν τα νεότερα Honda Wave Series και άλλα σχέδια έχουν εισαχθεί παράλληλα με το Cub.
Το 2007, η Honda ξεκίνησε την εγκατάσταση τους PGM-FI σύστημα ψεκασμού καυσίμου για τη Honda Cubs στην ιαπωνική αγορά, ακόμη και για καθαρότερες εκπομπές και καλύτερη απόδοση των καυσίμων.
Οι πωλήσεις για το Super Cubs έχουν αυξηθεί στην Ιαπωνία [1] με αναβαθμίσεις στον κινητήρα και την εγκατάσταση του ψεκασμού καυσίμου για JDM μοντέλα αρχίζουν από το 2007, καθιστώντας την πιο ισχυρή, πιο οικονομικός και καθαρότερη. Όσον αφορά τα νεότερα, τα πλαστικά σχέδια underbone σώματος, όπως Wave, το πρωτότυπο Cub παραμένει δημοφιλής. Τα πλαστικά-σωματικά κύμα δεν έχει σχεδιαστεί για την παράδοση ή την χρησιμότητα, αλλά μάλλον για αναψυχή. [Επεξεργασία] Εξ ου και το ενδιαφέρον για την εξαγωγή του ποδηλάτου, διατηρώντας παράλληλα το Super Cub σχεδιασμού δημοφιλής στην Ιαπωνία. Yamaha έχει ανανεωμένη Mate σειρά τους - σε μεγάλο βαθμό προέρχονται από την Honda Super Cub - εκτός με 2 κύκλο του κινητήρα. Suzuki κατασκευάζει τη δική παρόμοιες μοτοσικλέτες τους underbone, το πουλάκι.
Λόγω της δημοτικότητας του το Super Cub στο Βιετνάμ, ο όρος "xe Honda" (που σημαίνει: Honda μοτοσυκλέτα) έχει γίνει Genericized εμπορικό σήμα ή μετωνυμία. Στη Μαλαισία, η kapchai λέξη (ένα κινέζικο-Μαλαισίας λέξη από τα καντονέζικα και Hokkien όρος "Cub 仔», που σημαίνει "μικρό Cub», η οποία με τη σειρά του προέρχεται από μία συγκόλληση των λέξεων "Honda Cub" και την κινεζική "仔" [pinyin: zai]) χρησιμοποιείται για να δηλωθούν όλες underbone μοτοσικλέτες. [Επεξεργασία]
Το 2006, σε μια εκπομπή για το Discovery Channel, "την πιο μεγάλη", μια σειρά από ντοκιμαντέρ για διάφορα οχήματα με κινητήρα, στο επεισόδιο με μοτοσικλέτες, η καλύτερη βαθμολογία σε δέκα πρώτες συστήματος, θεωρείται ότι η Honda Super Cub "Number One ", δηλώνοντας ότι« η μεγαλύτερη ποτέ μοτοσικλέτα ". [3] Η Super Cub οδηγήθηκε ουσιαστικά στην καταστροφή (η χρήση των χρησιμοποιημένων μαγειρικών ελαίων και υπερφόρτωση), ακόμη και έπεσε από μεγάλο ύψος, αλλά εξακολουθεί να μπορεί να ξεκινήσει.
Προδιαγραφές
Οι ακόλουθες αναφέρεται στην τρέχουσα 2007 γραμμή μοντέλου: Σημείωση: τα προηγούμενα μοντέλα διαφέρουν.
Συνολικό μήκος 1.800 χιλιοστά (71 in)
Σύνολο πλάτος 660 χιλιοστά (26 in)
Συνολικό ύψος 1.010 χιλιοστά (40 in)
Μεταξόνιο 1.175 χιλιοστά (46,3 in)
Βάρος 75 kg (170 lb)
Κινητήρας αέρα AA01E τύπου ψύξη-4-κύκλος SOHC single-κύλινδρος
Displacement 49 cc (3,0 cu in)
Λόγος συμπίεσης 10.0:1
Διάμετρος x διαδρομή 39,0 x 41,4
Μέγιστη ισχύς εξόδου 4 PS (3,9 hp) στις 7.000 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή 4,7 N · m (3,5 ft · lbf) στις 4500 σ.α.λ.
Μέγιστη ταχύτητα 80 χλμ/ώρα (50 mph)
Καρμπυρατέρ τύπου PB3L? Honda PGM-FI (ιαπωνική αγορά μόνο)
Λίπανση Καταναγκαστική πίεση υγρού κάρτερ συνδυασμένο σύστημα χρήσης
Χωρητικότητα δοχείου καυσίμου 4 L (1,1 gal ΗΠΑ)
Κατανάλωση καυσίμου 146 χιλιόμετρα / L (410 mpg-imp? 340 mpg-ΗΠΑ) (30 χλμ/ώρα καθορισμένες εκτάσεις που ταξιδεύουν αξία δοκιμή)
Clutch Wet multi-πλάκα, λειτουργεί τόσο με φυγόκεντρο δράση και από μοχλός των ταχυτήτων.
Διαβίβαση τύπου 3-ταχύτητα περιστροφής τύπου (4-ταχύτητα ορισμένα μοντέλα)
Σχέση μετάδοσης 3,272, 1,764, 1,190
Μείωση των σχέσεων του κιβωτίου 4.058/3.076
Starter Kick (μίζα προαιρετικά σε μερικά μοντέλα)
Πυκνωτής ανάφλεξης Απαλλαγή ανάφλεξης (CDI Magneto) σύστημα (τα προηγούμενα μοντέλα Flywheel σημείων επαφής διακόπτη)
Εμπρός ανάρτηση Leading σύνδεση (επίσης γνωστή ως σύνδεσμος Bottom)
Πίσω ανάρτηση Swinging πηρούνι (επίσης γνωστή ως Swing βραχίονα)
Tire μεγέθη (F / R) 2.25-17 33L / 2,50-17 38L
Front Brake Drum, καλώδιο λειτουργεί
Πίσω φρένο Drum, ράβδος λειτουργεί
Πλαίσιο τύπου ραχοκοκαλιά όροφος Χαμηλή πίεση σύστημα χαλυβδοσωλήνω
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου